Комбінат «Кримська троянда» в Facebook опублікував інформацію про те, що Наталя Поклонська надихнула виробників косметики на створення «лімітованої серії рожевої води «Поклонська».
Про це пише СобКор.
Поклонська залишається кумиром для частини кримчан і росіян, чиї голови забиті гучними гаслами і псевдопатріотичними ідеалами.
Незважаючи на періодичні скандали, в яких з незавидною регулярністю виявляється замішана депутат Державної Думи РФ, багато людей все ще реагують на неї з ентузіазмом.
Саме через це фотографію Поклонської в білому кітелі прокурора розмістили на флаконі з туалетною водою. Директор фірми так і пояснив свій маркетинговий хід: «Ми робимо рожеву воду із зображенням Наталії Володимирівни і написом:«Няш-мяш, Крим наш. Її можна буде придбати в наших фірмових магазинах ».
Читайте також: В Мережі висміяли «нову географію» Криму
Чи отримує Наталя Поклонська свій відсоток?
Сама Наталя Поклонська обізнана про цю ініціативу і поставилася до неї досить позитивно. «У лютому Наталія Володимирівна відвідала наш комбінат, вона була на виробництві. Обговорили з нею цю ідею. Узгодили всі макети», - пояснив кримський бізнесмен.