USD | EUR | RUR |
27.06 -0.0500 |
29.4033 -0.1303 |
0.4747 -0.0002 |
27.10 -0.0500 |
29.4441 -0.1331 |
0.4759 -0.0003 |
У системі онлайн-продажу квитків компанії «Укрзалізниця» стався великий збій.
Внаслідок цього покупці залишилися без проїзних документів, оскільки не отримали їх на електронну пошту. Про це пише daily-news.com.ua
Згідно з повідомленням компанії у Facebook, причина несправності – в великому навантаженні на сайт booking.uz.gov.ua після відкриття продажу квитків на потяги до зимових свят. Зараз в «УЗ» запевняють, що функціонування сайту відновили, але наклали обмеження на кількість підключень. Клієнти, які заплатили до 19.00, і угоди яких підтвердив банк, почали отримувати квитки. В іншому випадку гроші повертаються на рахунки покупців.
Читайте також: Укрзалізниця: потяги та вагони зношені більше ніж на 90%
У разі проблем, «Укрзалізниця» рекомендує звернутися по телефону 044 591 19, на адресу booking@uz.gov.ua або ж Skype: uz_booking.