Автоматизована система обробки інформації та ведення обліку і обслуговування клієнтів. Такі системи популярні серед багатьох видів магазинного бізнесу. Вони дозволяють отримати хороший результат і мінімізувати витрати, отримати якісну звітність та просувати послуги магазину максимально ефективно. Найголовніший елемент таких систем — спеціалізована програмне забезпечення, яке орієнтоване на виконання всіх найважливіших функцій. І воно може працювати як віддалено, або як «коробкова» версія, встановлена безпосередньо на комп’ютер.
Які плюси отримує магазин із використанням спеціалізованого ПО?
Звісно можна використовувати стандартні електронні таблиці та вести облік на паперових носіях. Але це не тільки не зручно. Але і ризиковано — фіскалізація дій продавця та якісний облік в ручному режимі завжди має проблемні моменти.
Тому варто зупинитись на важливих моментах використання такої системи обліку та впровадження цифровізації магазинної торгівлі:
поліпшення сервісу для покупців, які отримують швидкий і якісний сервіс з обслуговування та сплати за товар із завчасно застосованими знижками та іншими бонусами;
мінімізація ризиків щодо викрадення чи маніпуляції коштами — високий рівень контролю і прозорість контрольних опцій;
можливість планувати діяльність магазину з урахуванням щоденних та ритмічних навантажень, обсягів спожитого товару та необхідності певних запасів;
хороша маркетингова лінія обслуговування, що включає роботу із постійним колом покупців і допомагає в активному їх залученні.
Як використовується спеціалізоване ПО?
Для того, щоб використовувати ПО для обслуговування торгівлі в магазині необхідно мінімум часу для запровадження і звичайні вимоги до техніки. Така програма для магазину поєднує зручний сервіс для касового місця, обліку товарів на складі, побудови звітів та використання програм лояльності.
Основні опції таких сервісів прості у використанні та надають чимало переваг:
простий інтерфейс, що можна вивчити за лічені години;
якісний облік складських запасів із можливістю проводити миттєву інвентаризацію;
створення і використання у роботі всіх видів популярних накладних — прибуткових, видаткових або поворотних;
швидка аналітика — онлайн-звітність про закупівлі, продажі та активність бізнесу;
екстрена звітність про баланси станом на будь-який день, період;
використання програми для нарахування бонусів, процентів по програмі лояльності дисконтні.
Повноцінний облік, перевірку якості роботи співробітників як у дистанційному, так і офлайн-режимі допомагає здійснити спеціалізоване програмне забезпечення.