Порівняно недавно в Україні з'явився новий мобільний банк izibank. Варто згадати, що izibank - це не просто звичайний банк, а мобільний банк, у якого немає своїх відділень. Всі виниклі питання клієнти izibank можуть вирішувати зі службою підтримки банку виключно в режимі онлайн. У більшості випадків це навіть зручніше, адже не потрібно відвідувати відділення банку і стояти в черзі. Менеджери служби підтримки відповідатимуть на будь-які питання про роботуі izibank і його послуги в найкоротші терміни.
Засновницею izibank стала Анна Тігіпко, яка розповідає про те, як сучасний необанк може бути успішним і що для цього потрібно. Дані засновані на західній практиці необанків, які в європейських країнах зустрічаються сьогодні набагато частіше, ніж в Україні.
1. Зручність користування для клієнта. Сучасний необанк надає своєму клієнтові більш зручний сервіс, ніж звичайний банк. Це особливо цінується новим поколінням, яке вимагає нові технології всюди і завжди. Що ж стосується України, то в нашій країні це дуже актуально, так як на даний момент ми займаємо 4 місце у всьому світі, що стосується темпів зростання кількості використання технології NFC при розрахунках карткою. Статистика показує, що один з п'яти власників смартфона в Україні хоча би 1 раз на місяць купує товари за допомогою Apple Pay або Google Pay за технологією NFC. З такою статистикою зовсім не дивно, що зростання кількості мобільних банків в Україні нам забезпечено.
2. Більше і краще, ніж конкуренти. В роботі izibank Анни Тігіпко використовується саме така складова. Саме для цього був встановлений мінімально можливий відсоток по використанню кредитного ліміту по карті. Він знаходиться на рівні в 3.08% на місяць, а зовсім нещодавно становив 3.6% в місяць. Відсоток за використання зменшений, а пільговий період збільшено - це теж вкрай важливо для клієнта. Тепер в izibank можна користуватися кредитним лімітом і не платити відсотки до 72 днів! Не менш важливим є також і кешбек, який нараховується на всі витрати по карті в розмірі 1 відсотка, а по п'ятницях в кафе, ресторанах, кінотеатрах і клубах можна отримати до 2 відсотків кешбеку.
3. Конкурентоспроможні послуги. Конкуренція існує в будь-якій сфері, і банківська сфера не є винятком. Як приклад варто навести Великобританію, де існує вже 125 необанків. Всі вони конкурують між собою, постійно розробляючи нові види послуг і пропонуючи клієнтам вигідніші умови. Запорукою успішності є впровадження абсолютно нових послуг, яких немає у конкурентів, але такі потрібно вводити постійно, так як спостерігаючи успішний досвід, конкуренти в найшвидшому часі впроваджують аналогічні рішення у своїй роботі.